Sök på webbplatsen

Senast ändrad

• Senaste året 125
  1. Fil/dokument Kastrering | HONKATT

Kastrera din honkatt Har du en katt som inte används i avel kanske du ska tänka på att kastrera. Fördelarna är många och genom kastrering undviker du att katten får oplanerade kattungar. Många

2. Fil/dokument Kastrering | HANKATT

Kastrera din hankatt Har du en katt som inte används i avel kanske du ska tänka på att kastrera. Fördelarna är många och genom kastrering undviker du att hankatten bidrar till oplanerade kattungar

3. Fil/dokument Kastrering | HUND

sig för att kastrera sin hund. Att tänka på vid kastreringen Vid kastrering tas könskörtlarna bort. Det förändrar bland annat ämnesomsättningen. Kastrerade hundar går därför lättare upp i vikt. Övervikt är ett lidande

4. Fil/dokument Kastrering av unghingst | HÄST

Stående kastrering i hemmiljö | häst Någon gång på våren eller på hösten, beroende på var i landet du bor, så är det dags för kastrering av unghingstar. När du bestämt dig och bokat en tid

5. Fil/dokument Häst | Kiruna

Häst | Kiruna Förutom akuta behandlingar så gör vi även planerade besök. Vi kan hjälpa till med bland annat: tandvård kastrering enklare hältutredningar Id-kontroll vaccinationer

6. Fil/dokument Häst | Sjöbo-Österlen

Häst | Sjöbo-Österlen Förutom vår ambulerande verksamhet med akuta behandlingar så gör vi även planerade besök. Vi kan hjälpa till med bland annat: vaccination kastrering munhåleundersökning där även

7. Fil/dokument Smådjur | Sjöbo-Österlen

Smådjur | Sjöbo-Österlen Hos oss kan ditt djur få hjälp med friskvård, sjukvård och akut sjukvård. Vi kan hjälpa till med bland annat: vaccination kastrering av hon- och hankatt, hanhund och tik

8. Fil/dokument Smådjur | FLEN

Smådjur | Flen På veterinärmottagningen i Flen har vi poliklinik där vi gör det mesta plus opererar. Vi kan hjälpa till med bland annat: kastrering hanhund, katt (hona o hane) operation knöl, juver

9. Fil/dokument Produktionsdjur | ÖSTHAMMAR

kastrering och avhorning akuta fall blodlab och bakterieodling.

10. Fil/dokument Smådjur | Lilla Edet

Smådjur | Lilla Edet Hos oss kan ditt djur få hjälp med friskvård, sjukvård samt akutsjukvård. Vi kan hjälpa till med bland annat: seniorkontroll tandvård blodprov id märkning kastrering hon/hankatt