Sök på webbplatsen

• Senaste månaden 35
  • Senaste året 124
  1. kastrering.

2. Smådjur | Sunne Till vår mottagning kan du komma med din hund, katt eller andra små smådjur. Besöket kan vara akut, men vi erbjuder även: vaccination tandvård, tanddragning kastrering på hon/hankatt

3. Smådjur | Älvsbyn På vår veterinärmottagning i Älvsbyn har vi fokus på förebyggande hälsovård för smådjur. Vi kan hjälpa till med bland annat: kastrering höftledsröntgen rådgivning vaccinationer

4. Kloklippning och tovklippning Operation: Kastrering hanhund Kastrering han-och honkatt Kastrering hankanin Operation av enklare knölar och juvertumörer. Tand: Borttagning av tandsten på hund och katt Tandröntgen

5. liggande med bedövning och smärtstillande medel. Vi rekommenderar att avhorna kalvar före 2 månaders ålder. Vid behov avhornar vi också vuxna djur med bedövning och smärtstillande medel. Kastrering

6. Kastrera din hund För och nackdelar | kastrering hund Att kastrera sin hund kan vara en bra investering i hundens hälsa. Kastrerade tikar får aldrig livmoderinflammation, vilket annars är vanligt hos

7. till med bland annat: munhålesaneringar hund och katt tandröntgen besiktning, Id-märkning och vaccinationer av vuxna djur, valpar och kattungar seniorkontroller dräktighetsundersökning kastrering foderrådgivning

8. Stående kastration häst och kamelider 4 800 kr Någon gång på våren eller på hösten, beroende på var i landet du bor, så är det dags för kastrering av unghingstar. Vi Distriktsveterinärer utför

9. i transporten. Exempel på tjänster vi tillhandahåller: medicinska utredningar blodanalyser vid eget laboratorium tandvård med modern utrustning kastrering endoskopi. Givetvis tar vi även hand om akutfall

10. Häst | Skellefteå Förutom vår ambulerande verksamhet med akuta behandlingar så gör vi även planerade besök. Vi kan hjälpa till med bland annat: vaccinationer besiktningar kastreringar