Sök på webbplatsen

• Senaste veckan 11
  • Senaste månaden 48
  • Senaste året 153
  1. Smådjur | Södra Dalarna Till vår mottagning är du välkommen med ditt djur för hjälp med friskvård, utredningar och akutsjukvård. Friskvård (vaccination, besiktning, chipmärkning, utfärdande av pass

2. endoskopi gastroskopi kastration vaccination dräktighetsundersökning sårvård. I mån av tid tar vi även emot akutfall på hästkliniken. Under sommarsäsongen har vi stuteriverksamhet i samarbete med Överby

3. till med: Vaccination (hund & katt)* id-märkning med chip* besiktning inför försäljning eller försäkring lejonklippning och tovklippning avlivning akut kräkframkallning mindre sårskador tömning av analsäckar öronproblem

4. ultraljudsguidad dräktighetsundersökning och tillsyn djurägarsemin. ViLA – villkorad läkemedelsanvändning kött och mjölk Smittsäkrad besättning Avhorning/kastration/vaccination Medicinska utredningar/provtagningar

5. till med bland annat: Gårdsbesiktning Mobilt röntgen och utför röntgenundersökning i fält eller på hästmottagningen på Öland Vaccination – i stallet eller på mottagningen Utfärdande av id-handlingar, pass

6. bettfel borttagning av vargtänder röntgen kastrering dräktighetsundersökning besiktning vaccination chipmärkning utfärdande av Id-handling seminstation för häst.

7. hankanin och hanhund medicinsk utredning, både eget labb och för sändning valp/kattungebesiktning vaccination hälsokontroll

8. hankanin och hanhund medicinsk utredning, både eget labb och för sändning valp/kattungebesiktning vaccination hälsokontroll

9. Produktionsdjur | Stenungsund Ambulerande verksamhet med allt ifrån akuta åtgärder till planerade besättningsbesök. Vi kan hjälpa till med bland annat: Besättningsservice provtagning vaccination

10. röntgen kastrering dräktighetsundersökning besiktning vaccination chipmärkning utfärdande av id-handlingar